وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین | همگام با تازه های تکنولوژی، فشن و مد، فرهنگف سلامت و بهداشت

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین | همگام با تازه های تکنولوژی، فشن و مد، فرهنگف سلامت و بهداشت

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه به دلیل نیاز به مدیریت جامع و همچنین شهر نشین شدن عده زیادی از افراد رعایت کردن قوانین موجود در آپارتمان و نیازمند یک نرم افزار مناسب و حرفه‌ای است. با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی انسان به‌راحتی می‌تواند کارهایی را که نیاز به انجام آن دارد را مدیریت کند. شاید دلیل استفاده از این نرم افزارها را بتوان جلوگیری از بهم ریختگی و همچنین از بین رفتن اطلاعات دانست. در این مقاله سعی داریم تا ویژگی‌های منحصر به فرد اینگونه نرم افزار‌ها را بیان کنیم.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در ادامه این مقاله ما به بررسی ویژگی‌های اصلی یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان خواهم پرداخت همچنان با ما همراه باشید.

استفاده از آن آسان باشد

یکی از معیار‌های مهمی که در میزان کیفیت نرم افزار نقش دارد راحتی کار با آن است. در صورت کارایی راحت و آسان، کاربر با هر میزان مهارت در زمینه‌ی اجرای اپلیکیشن‌ها می‌تواند به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن از این نرم افزار استفاده کند. نکته جالب آن است که هرچه استفاده از نرم افزار راحت‌تر باشد به همان میزان تعداد استفاده کنندگان آن بیشتر می‌شود.

استفاده از طراحی مناسب و جذاب در نرم افزار

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. منظور از این مورد آن است که برنامه نویسان نرم افزار بتوانند تمام نیازهای مورد نظر یک مدیر ساختمان را در قالب یک نرم افزار حرفه‌ای پیاده سازی نمایند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی

مطلوب است که تمامی نرم افزار آپارتمان‌ها قابلیت شخصی سازی داشته باشند. وقتی از شخصی‌سازی صحبت به میان می‌آید هدف ما این است شما بتوانید درزمانی کوتاه شروع به پیاده‌سازی ساختار موردنظرتان کنید. به همین دلیل باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان بیش از پیش به وجود این قابلیت توجه داشته باشید.

اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود

وجود امنیت را می‌توان از فاکتور‌های مهم و اساسی یک نرم افزار مناسب مدیریت ساختمان دانست. یکی از مزیت‌های این نوع نرم‌افزارها این است که شما می‌توانید قبوض خود را در آن درج کنید که به آن نرم‌افزار مدیریت قبوض می‌گویند. در بازار شاهد وجود نرم افزار‌های مختلفی در زمینه‌ی مدیریت ساختمان هستیم که این موارد تلاش می‌کند که وظایف مدیر ساختمان را حد زیادی کاهش دهد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به این گونه نرم افزارها حتما از امن بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته آن برقرار باشد

پشتیبانی مناسب نیز یکی دیگر از شاخصه‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان است. یکی از روش‌هایی که می‌توانید با آن مخاطبان زیادی را تشویق کنید تا از نرم‌افزار شما استفاده کنند گذاشتن یک تیم قوی برای پشتیبانی است. این پشتیبانی شامل موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

نرم‌افزار باید از قابلیت گزارش‌گیری برخوردار باشد

قابلیت گزارش گیری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که مدیر ساختمان به آن نیازمند است. با داشتن چنین مزیتی شما در مدت‌زمانی اندک تمام‌کارهای خود را می‌توانید به‌صورت گزارشی در اختیار داشته باشید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان از این ویژگی‌ و قابلیت مهم آگاهی کامل داشته باشید. برای گزارشگری باید این قابلیت وجود داشته باشد تا بتوانید گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. از این رو می‌توان گفت که یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب باید فرمت‌ها مختلفی از قبیل چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره را داشته باشد.

دسترسی پذیری به وسیله چند نفر 

منظور از استفاده چند کاربره از نرم افزار این است که افراد بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچگونه مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. برای مثال فرص کنید که شما نرم افزار مدیریت ساختمانی را دانلود کرده‌اید و پس ثبت اطلاعات اولیه می‌خواهید مدیریت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

برخورداری نرم‌افزار از پشتیبان گیری مناسب

از دیگر ویژگی‌های مهم این گونه نرم افزارها می‌توان به ویژگی پشتیبانی گیری اشاره کرد. به وسیله‌ی پشتیبان گیری دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نخواهید بود. نرم افزار‌های مختلف این قابلیت‌ها را به روش‌های مختلفی اجرا می‌کنند که از بارز‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به پشتیبان گیری خودکار اشاره کرد. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. پس نیاز است قبل از خرید و یا دانلود این گونه نرم افزارها از داشتن این ویژگی آگاه شده باشید.

در این مقاله گفتیم 

در این مقاله در نظر داشتیم تا شما را از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان خوب و استاندارد آگاه کنیم. ذکر شد که یک نرم افزار قدرتمند باید دارای قابلیت‌های مختلفی از قبیل پشتیبانی 24، قابلیت گزارشگری، قابلیت استفاده چند کاربره و غیره داشته باشد. داشتن همین ویژگی‌های نام برده شده در این مقاله باعث می‌شود تا بتوان یک نرم افزار را جزو نرم افزارهای مناسب مورد استفاده برای مدیران ساختمان در نظر گرفت. همچنین گفتیم که نرم افزارهای مختلفی تحت عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان وجود دارند که شما به واسطه آن‌ها خواهید توانست تمام موارد مورد نیاز را در آن ثبت نمایید. به طور کلی نرم افزار‌های مختلف دیگری نیز در زمینه‌ی ساختمان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان نرم افزار‌هایی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اشاره کرد. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

  • آرش تفرشی