وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین | همگام با تازه های تکنولوژی، فشن و مد، فرهنگف سلامت و بهداشت

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین | همگام با تازه های تکنولوژی، فشن و مد، فرهنگف سلامت و بهداشت

وبلاگ توسعه خبری ترنم آنلاین، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. استفاده از نرم افزارهایی از این دست باعث خواهد شد که بتوانید به آسان‌ترین شکل ممکن تمام موارد موجود در ساختمان را در هر لحظه در اختیار داشته باشید. در حال حاضر شاید بتوان گفت استفاده نکردن از این گونه نرم افزارها علاوه بر به هم ریختگی اطلاعات باعث از بین اطلاعات خواهد شد. شما با خواندن این مقاله با کاربرد و ویژگی‌های نرم‌افزارها آشنا می‌شوید. آگاهی داشتن از این ویژگی‌ها باعث خواهد شد بتوانید از میان انبوه نرم افزارهای طراحی شده بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را انتخاب نمایید. در ادامه توضیحات کامل‌تری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در ادامه این مقاله ما به بررسی ویژگی‌های اصلی یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان خواهم پرداخت همچنان با ما همراه باشید.

استفاده راحت و آسان از نرم افزار

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را می‌توان راحتی در استفاده دانست. در اینجا منظور این است که استفاده کردن از نرم‌افزار کاربر را خسته نکرده و بتواند به‌سادگی درزمانی کوتاه با کاربرد آن آشنایی پیدا کند. هرچه میزان راحتی افزایش یابد و کاربر دستری مناسبی به بخش‌های مختلف نرم افزار داشته باشد قطع به یقین در استفاده از آن ترغیب می‌شود.

نرم‌افزار باید منطقی و مناسب طراحی شود

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. در طراحی باید به خواسته‌ها و نیاز‌های مدیر ساختمان توجه کرد و اگر برنامه نویسان به این امر توجه کنند قطع به یقین در افزایش کیفیت طراحی نرم افزار تاثیر می‌گذارند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی

باید گفت یکی از بهترین گزینه‌های نرم‌افزار کاشانه قابلیت در شخصی‌سازی آن است. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در زمان دانلود نرم افزار ساختمان حتما به وجود این قابلیت در آن توجه داشته باشید.

ایمن بودن اطلاعات در نرم افزار

به جرات می‌توان گفت وجود امنیت در هر نرم افزاری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موارد است. در این نرم افزار معمولا بخش‌هایی برای درج قبوض در نظر گرفته و به همین دلیل به آن‌ها نرم افزار مدیریت قبوض نیز گفته می‌شود و با توجه به درج قبوض در آن باید امنیت اپلیکیشن تضمین شده باشد. تا به اکنون ما شاهد ساخت نرم‌افزارهای رایگان زیادی بوده‌ایم که وظایف مدیر ساختمان را تا حدودی کم کرده است. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

وجود ضروری جهت پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی مناسب از ویژگی‌های بارز نرم افزار شارژ ساختمان است. بسیاری از نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در بازار وجود دارند برای افزایش میزان مشتری خود از پشتیبانی 24 ساعته استفاده می‌کنند. در پشتیبانی باید به موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره اشاره کرد. پس حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان باید از پشتیبانی آن به صورت مناسب آگاه شده باشید.

گزارش گیری یکی از قابلیت‌های نرم افزار‌های مدیریت ساختمان است

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و لازم‌ترین مواردی که باید یک نرم افزار مدیریت ساختمان داشته باشد قابلیت گزارش گیری است. با توجه به این قابلیت به عنوان مدیر ساختمان می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن تمامی اطلاعات مهم را در قالب گزارش‌های جامع و کامل بررسی کنید. بنابراین در هنگام دانلود نرم ‌افزار مدیریت ساختمان حتما اطمینان حاصل کنید که آیا چنین قابلیتی را دارد یا خیر. برای گزارشگری باید این قابلیت وجود داشته باشد تا بتوانید گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. پس می‌توان گفت پشتیبانی از فرمت‌هایی نظیر فرمت چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره برای این گونه نرم افزارها تا حدودی لازم و ضروری خواهد بود.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان

با این قابلیت دیگر اعضایی که دسترسی به این نرم افزار دارند می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی از آن استفاده کنند. بسیاری از مواقع پیش می‌آید که برای مدیریت ساختمان وظایف بین چند نفر تقسیم می‌شود و تمامی این افراد باید به نرم افزار دسترسی داشته باشند. درواقع شما می‌توانید از وظایف خود کاسته و آن را بر عهده‌ی نرم‌افزار بگذارید که این بسیار جذاب بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

نرم افزار باید از قابلیت پشتیبان گیری برخوردار باشد

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. به وسیله‌ی این ویژگی هیچگاه نگران از بین رفتن اطلاعات خود نخواهید بود و همواره تمامی اطلاعات شما در دسترستان است. این قابلیت در نرم افزارهای مختلف به صورت‌های گوناگونی پیاده سازی می‌شود، نمونه اول آن را می‌توان پشتیبان گیری خودکار در نظر گرفت. برخی دیگر از نرم افزار‌ها هستند که قابلیت پشتیبان گیری را درون خود دارند اما باید آن را به صورت دستی تنطیم کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود این گونه از نرم افزارها حتما از وجود داشتن از ویژگی تهیه نسخه پشتیبان آگاهی کامل داشته باشید تا به هیچ عنوان در آینده دچار مشکل نشوید.

جمع بندی

 

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. گفتیم که یک نرم افزار عالی باید دارای ویژگی‌های از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و غیره باشد. و هرچه یک نرم افزار بتواند این ویژگی‌ها را بیشتر در خود جای دهد قطع به یقین نرم افزار مناسب و استانداردتری خواهد بود. از نرم‌افزار محاسبه‌ی قبض آب آپارتمان برای شما صحبت کردیم که از این طریق می‌توانید کارهای موردنیاز خود را در این حیطه انجام دهید. همچنین این قول را به شما می‌دهیم که در سری مقالات بعدی وب سایت اطلاعاتی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان برای شما شرح دهیم. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی